نحوه ی پرواز کردن

ساخت وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل و آموزش تعمیرات لپ تاپ در آذربایجان غربی ارومیه

دوره های حرفه ای آموزش تعمیرات موبایل ، آموزش تعمیرات لپ تاپ،آموزش تعمیرات کامپیوتر،آموزش تعمیرات تبلت،آموزش تعمیرات تلفن همراه و اپل، برای اولین بار توسط بزرگترین آموزشگاه آموزش های شبکه و تعمیرات پارسه در آذربایجان غربی و شهرهای ارومیه, خوی, بوکان, مهاباد, میاندوآب, سلماس, ماکو و شهرهای دیگر استان آذربایجان غربی برگزار می شود  .

آموزش تعمیرات موبایل و لپ تاپ دراستان مرکزی اراک
 معرفی موسسه پارسه

انستیتو انفورماتیک پارسه در سال 88 با اخذ مجوز رسمی به شماره (27689) تاسیس گردید با هدف ارتقای سطح علمی و کیفی تعمیرات فوق تخصصی سخت افزار کامپیوتر و لپ تاپ در ایران شروع به فعالیت نمود.
در راستای رسیدن به این هدف بستر های سخت افزاری و تجهیزات مدرن مورد نیاز را تهیه و در کارگاه های مرکز مستقر نموده است و هیات علمی متناسب و فرهیخته که بهترین تعمیرکاران ایران به شمار می روند را جذب نموده و به  تحقیق در راستای بدست آوردن راهکار نوین تعمیرات تجهیزات الکترونیکی و همچنین انتقال دست آورد ها به متقاضیان اقدام نموده است.

چشم انداز (vision)
این  موسسه در راستای چشم انداز کلی تدوین شده تلاش می نماید با توسعه کمی و کیفی  خدمات خود، بتواند بستری مناسب و مورد اعتماد جهت ارائه تجهیزات تخصصی تست و تعمیر لپ تاپ ،ارائه خدمات تعمیر و بازیابی اطلاعات و آموزش فوق تخصصی تعمیرات سخت افزار در عالیترین سطح کیفی در کشور را به عموم هم میهنان فراهم آورد.

ماموریت (mission):
نظارت و کنترل کیفی و کمی بر فعالیت شعب ،افزایش شعب در سطح کشور ، اطلاع رسانی به عموم هم میهنان و بکارگیری ابزار های نوین فناوری اطلاعات و ارتباطات از جمله مهم ترین ماموریت های این واحد به شمار میرود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی آموزش تعمیرات موبایل و آموزش تعمیرات لپ تاپ در سایت پارسه مراجعه کنید.


توضیحاتی در مورد آذربایجان غربی

استان آذربایجان غربی

استان آذربایجان غربی یکی از مناطق کوهستانی کشور است و توپوگرافی متنوع و گسترده‌ای دارد. بر اساس ساختار طبیعی استان، اکوسیستمهای ویژه‌ای از ترکیب گیاهان در سطوح مختلف پوشش گیاهی در سطوح مختلف توپوگرافی به وجود آمده‌است که اهم آن‌ها به شکل جنگلها و مراتع خودنمایی می‌کنند.ترک‌های آذربایجانی و کردها از گروه‌های عمده این استان به شمار میروند

کردها در بخش‌های مرتفع غربی و جنوبی استان نشیمن دارند و متقابلاً ترک‌های آذری در دشت‌های پیرامون دریاچه ارومیه و بخشی نیز در دشت‌های شمال و جنوب شرقی استان، سکونت دارند. همچنین اقلیت‌های آشوری و ارمنی هم در استان ساکن هستند.


در یک نظرسنجی که شرکت پژوهشگران خبره پارس به سفارش شورای فرهنگ عمومی در سال ۱۳۸۹ انجام داد و بر اساس یک بررسی میدانی و یک جامعه آماری از میان ساکنان ۲۸۸ شهر و حدود ۱۴۰۰ روستای سراسر ایران بود، درصد اقوامی که در این نظرسنجی نمونه‌گیری شد در استان آذربایجان غربی ۷۶٫۲٪ ترک، ۲۱٫۷ کرد، ۰٫۸٪ فارس، ۱٫۱٪ سایر اقوام و ۰٫۳٪ بدون‌جواب بود. جزئیات به شرح زیر بود:

۷۶٫۲٪ ترک (که ۶۷٪ از مردان استان و ۸۴٫۷٪ از زنان استان، ۸۲٫۵٪ از شهرنشینان استان و ۶۶٫۴٪ از روستانشینان استان، ۷۳٪ از جمعیت زیردیپلم استان و ۸۰٫۳٪ از دیپلمه‌های استان و ۸۲٫۶ از جمعیت بالای دیپلم استان را تشکیل می‌دادند)
۲۱٫۷ کرد (که ۳۰٫۵٪ از مردان و ۱۳٫۴٪ از زنان استان، ۱۵٫۴٪ از شهرنشینان و ۳۱٫۲٪ از روستانشینان استان، ۲۶٪ از جمعیت زیردیپلم و ۱۶٫۱٪ از دیپلمه‌ها و ۱۲٫۸٪ از جمعیت بالای دیپلم استان را تشکیل می‌دادند)


 ۰٫۸٪ فارس (که ۰٫۳٪ از مردان و ۱٪ از زنان استان، ۱٫۳٪ از شهرنشینان و ۰٪ از روستانشینان استان، ۰٪ از جمعیت زیردیپلم و ۱٫۵٪ از دیپلمه‌ها و ۲٫۸٪ از جمعیت بالای دیپلم استان را تشکیل می‌دادند)


۱٫۱٪ سایر اقوام (که ۱. ٫۶٪ از مردان و ۱٪ از زنان استان، ۰٫۳٪ از شهرنشینان استان و ۲٫۴٪ از روستانشینان استان، ۱٪ از جمعیت زیردیپلم و ۲٫۲٪ از دیپلمه‌ها و ۰٪ از جمعیت بالای دیپلم استان را تشکیل می‌دادند) و ۰٫۳٪ بدون‌جواب (که ۰٫۶٪ از مردان، ۰٫۵٪ از شهرنشینان، و ۱٫۸٪ از جمعیت بالای دیپلم استان را تشکیل می‌دادند)


استان آذربایجان غربی در شمال‌غربی ایران قرار دارد و از شمال به جمهوری آذربایجان و ترکیه، از مغرب به کشورهای ترکیه و عراق، از شرق به استان آذربایجان شرقی و استان زنجان و از جنوب به استان کردستان محدود است. مساحت استان برابر ۳۷٫۰۵۹ کیلومتر مربع است که سیزدهمین استان بزرگ کشور محسوب می‌شود و ۲٫۲۵ درصد مساحت کل کشور را تشکیل می‌دهد.

جمعیت استان آذربایجان غربی طبق سرشماری سال ۱۳۸۵، ۲٬۸۷۳٬۴۵۹ نفر است که ۴٫۰۸ درصد جمعیت کل کشور را در خود جای داده‌است و از این لحاظ هشتمین استان پرجمعیت کشور به‌شمار می‌آید.

مقالات پارسه

 تاکنون به این موضوع فکر کرده‌اید که اگر صفحه‌ نمایش لپ‌تاپ کنونی شما نیز لمسی بود چه میزان کار با آن راحت‌تر بود؟ همانند تبلت‌ها که یکی از مزیت‌های آن‌ها صفحه نمایش لمسی آن‌هاست.

هم‌اکنون با استفاده از AirBar این رویا محقق شده است و شما می‌توانید صفحه نمایش هر لپ‌تاپ یا رایانه‌ای را به یک صفحه نمایش لمسی تبدیل کنید، AirBar ساخت شرکت Neonode بوده و یک نوار باریک است که از طریق USB به لپ‌تاپ متصل شده و در پایین صفحه نمایش قرار می‌گیرد.

پس از اتصال، صفحه‌ نمایش شما تحت یک محدوده‌ی نوری نامرئی قرار می‌گیرد  که توسط شرکت سازنده فناوری zForce AIR نام گرفته است، پس از اتصال AirBar، می‌توان حتی با دستکش، قلم الکترونیکی، قلم‌‌مو و نظایر آن‌ها نیز با صفحه نمایش کار کرد.

 کافی است AirBar را وصل کنید و صفحه نمایش را لمس کنید. نیاز به هیچ‌گونه نرم‌افزار اضافی نیست. حال حاضر این قطعه، با ویندوزهای 7، 8 و 10 و همچنین کروم‌بوک سازگار است.

Neonode در حال کار بر روی سازگاری AirBar با لپ‌تاپ‌های اپل است.در حال حاضر می‌توان AirBar را از سایت سازنده با قیمت 49 دلار پیش‌سفارش داد.

خدمات ما آموزش تعمیرات لپ تاپ در آذربایجان غربی می باشد .



نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : drervfddfw rwgtrhyrt بازدید : 226 تاريخ : دوشنبه 30 بهمن 1396 ساعت: 15:23

محدود شدن شدن کاربران
این مقاله به دست وب سایت طراحی سایت گردآوری شده است

5- مطلب ناخوانا : به کاربردن از متن|محتوا|مطلب} ناخوانا و بندهای طولانی ذهن را خسته ميكند . همواره از فونت های خوانا و با فونت خوب استفاده كنيد تا چشم در خواندن خسته نشود . به کار بردن حالت های پررنگ و زير خط دار در مکانمحل مناسب باعث مناسب تر شدن متن شما ميشود .
6- عكس هاي بسيار بزرگ : استفاده از تصوير در طراحي سايت اهميت ويژه اي دارد . اما گاهي اين عكس ها بعلت حجم زياد مانع لود شدن سريع صفحه سايت شما ميشود و بيننده را ترغيب به بستن پنجره سايت شما ميكند ! هنگام استفاده از عكس حتما آن را با برنامه هايي مانندفتوشاپ براي استفاده در تارنما بهينه كنيد تا از سایز ممكن بهره بگيريد .
7- فلش هاي وارد شده به سایت بدون دكمه اسکیپ : اگر دوست داريد در صفحه اینترو سايتتان يك فلش زيبا بگذاريد اشكالي ندارد . اما يادتان نرود كه حتما دكمه SKIP INTRO را در آن فلش تعبيه كنيد تا بيننده هايي كه ميخواهند مستقيم به اطلاعات سايتتان دسترسي بيابند پشت در هاي بسته فلش معطل نشوند .



نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : drervfddfw rwgtrhyrt بازدید : 252 تاريخ : شنبه 28 بهمن 1396 ساعت: 20:12

انتخاب  تور روسیه, به قصد تماشای مناطق شیک سنت پترزبورگ و مسکو و سواحل جذاب آن توانایی این را دارد که  گزیده ی عالی گردد.اما باید این نکته  را توجه کرد که کشور روسیه به دلیل نزدیکی به قطب شمال دارای آب و هوای بادمای پایین می باشد که این موضوع برای خیلی ها خوشایند نیست.








- برای بازدید از کاخ کرملین به زمان کافی نیاز دارید .
برای بازدی از این کاخ باید وقت کافی داشته باشید چراکه باید از شش کلیسا و موزه دیدن کنید .
برای بازدید از این کاخ برنامه دیگه ای نداشته باشد . و صبور باشید .
هزینه ورود به کاخ کرملین برای افراد غیر روسی گران است و فروشنده های بلیط انگلیسی نمیدانند در نتیجه تهیه بلیط و ورود به کاخ کلافه کننده ست .
برای دیدن از موزه آرموی به وقت و تحمل بیشتری احتیاج دارید. چراکه در این موزه طلا و جواهرات و الماس نگهداری می شود و برای خرید بلیط ها باید 45 دقیق قبل از ورود به موزه اقدام کنید .



 

 

5- فکر رانندگی را از ذهن خود خارج کنید .
در این شهر شلوغ و پر ترافیک هزینه کرایه اتومبیل زیاد است بنابراین در شهر مسکو بهتر است از مترو استفاده کنید .


6- در رستوران هایی که پیش خدمت ها لباس سنتی برتن دارند هزینه غذاها بالاست و اصلا رگ و بوی غذاهای سنتی مسکو را ندارند .
به جای آن میتوانید در استولووایا غذا را نوش جان کنید .


7-  کور رنگ نشوید!
در مسکو هرجایی را نگاه کنید خاکستری ست . بنابراین به پاک های رنگانگ مسکو بروید تا چشمان شما به یک رنگ عادت نکند.


8-  سوغاتی‌های معمول را نخرید.
برای خرید سوغاتی در مسکو به بازار های سنتی شهر بروید و اشیا آنتیک را خریداری کنید چرا که میتواند خیلی از عروسک هایی که دست فروشان مسکو به شما اصرار میکنند بخرید ،بهترند.

امیدواریم که تور لحظه آخری روسیه به شما خوش بگذرد

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : drervfddfw rwgtrhyrt بازدید : 262 تاريخ : پنجشنبه 26 بهمن 1396 ساعت: 14:24

راحت ترین و بااطمینان ترین روش خریداری کاندم را این وب سایتبرای شما هدوستان گرامی ایجاد کرده می باشد به این گونه که برای خریداری کاندوم  برخلاف سایت های دیگر که یک ابهام ایجاد میکنند و هزینه های خریداری کاندوم معلوم نمی باشد وبرای پیدا کردن محصولات باید سایت را زیر و رو کرد این سایت مستقیما محصولات وقیمت آن ها را نمایش می دهد وهیچ سردرگمی برای شما ایجاد نمی کند  .

موضوع این وب سایت  خرید کاندوم می باشد.

مورد اول: تحریک بانو به وسیله ی بازی کردن با موهای وی:


از نوک انگشتان سبابه و انگشت برزگ تر خود برای ماساژ دادن شقیقه‌های سر بانویتان بهره بجویید.بعد بادستی موهایش را ماساژدهید وبا دست دیگر اورا در آغوش بکشید

دقت داشته باشید که این عمل را ازروی احساس به همسرتان انجام دهید.


ولطافتی که ازآن در این عمل بهره می گیرید بیان گر دوست داشتن اوباشد مبادا رفتار یا گفتار عمد یا غیر عمدی خود ذهن اورا به چیز دیگر مشغول کنید و او گمان کند فقط یک ابزار بازی برای شماست شما باید با رفتارتان این حقیقت را بفهمانید که شمابرای او و اوبرای شماست .


این روش را عموما خیلی از زوجین انجام می دهند چراکه نشانه ی دوست داشتن است.


روش دوم: تحریک همسرتان با مکیدن اطراف گردن

اکثربانوهازمانی زمانی که موهایشان را نوازش می کنید واز روی صورتشان کنار می زنید وبااحساس گردن آن هارا می مکید ومی بوسید وبه آرامی گاز می گیرید بسیار لذت می برند واین عمل را خیلی دوست دارند واحساساتشان را برمی انگیزد.

توصیه می شودبه هنگام عشقبازی با همسرتان ارتباط چشمی و کلامی را با او قطع نکنید؛ بیان احساسات عاشقانه در قبل، هنگام و بعد از رابطه   به زن احساس محبوبیت و امنیت می‌دهد. این را بدانید که ارتباط چشمی بین دو نفر نیرومندترین

و موثرترین ارتباطات است که پیامدش فعال شدن چرخه‌های دیگر بدن هر دو طرف است.


تحریک جنسی زن با بوسیدن و لیسیدن گونه‌ها

بوسیدن و لیس زدن گونه‌ها نقش بسیار مهمی در تحریک جنسی زنان دارند. همچنین گونه‌ها نشانگرهای بسیار مناسبی برای تشخیص تحریک شدن زنان هستند که غالبا با سرخ شدن گونه‌ها می‌توانید از تحریک شدن همسرتان با خبر شوید.


تحریک زنان با نوازش از پشت


قابل توصیف نیست وقتى که شما او را به پهلو می‌خوابانید در حالی‌که پشتش به طرف شما است و به نرمى بدنش را از بالا به پائین می‌بوسید و نوازش می‌کنید. در این حرکت می‌توانید انگشت خود را روی مهره‌ها بالا و پایین ببرید و کمر او را مالش دهید. زنان عاشق این حرکت هستند.


لیسیدن و نوازش ران زن

چه او عریان باشد یا لباسی برای رابطه  جنسى پوشیده باشد، پاهایش را از هم باز کنید و چند دقیقه با دست به نوازش داخل و خارج ران‌هایش بپردازید.

نکته بسیار مهم: در طی مراحل پیش نوازی برای آن که مرد بداند چه کار باید بکند،
لازم است زن نیز مردش را کمک کند. زن با دادن بازخوردهای روشن و واضح، می‌تواند مرد را از وضعیت فعلی حالت روحی و جسمی‌اش آگاه سازد و در بهینه و سودمند کردن پیش نوازی کمک رساند. بازخورد‌های روشن و واضح زن، پلی برای تحریک شدن بیشتر توسط مرد است.


در حین پیش نوازی، زنان با گفتن جملات دلگرم کننده به همسرشان، می‌توانند این اطمینان را به آنان بدهند که بدون نگرانی و استرس از این که آیا تحریک شده است یا نه؟ آیا درست انجام می‌دهم یا نه؟ آیا از این نوع حرکت خوشش می‌آید یا نه؟ و... به کارشان ادامه دهند.


آموزش ماساژ جنسی بدن زن قبل از نزدیکی

 

نوازش پشت و روی زانوها

چه در حال معاشقه باشید یا فقط شروع به نوازش کرده باشید، قرار دادن زانوهایش روى شانه‌هایتان و مالش آنها راه خوبى براى تحریک احساسات اوست. در حالی‌که او به پشت دراز کشیده است و یک پایش را بالا برده، آنرا در امتداد بدنتان قرار داده و


به سراغ قسمت پشت زانوها بروید. ببوسید و به آرامى این نواحى و اطرافش را بلیسید. (اگر روى شکم خوابیده است، کار شما راحت‌تر می‌شود.) هر کدام از زانوها را با دستانتان نوازش کرده و سپس آنها را از سمتى به سمت دیگر ببوسید.
هنگام بوسیدن زانوها با دست ساق پایش را بالا و پائین ببرید.

نکته: گاز نگیرید یا خیلى محکم نبوسید؛ این نواحى حساس هستند و صرفا در چنین قسمتهائى فقط نوازش کنید.


نوازش و بوسیدن دست‌ها و مچ‌ها

روش‌های تحریک زن برای برقراری رابطه  جنسی - نوازش و بوسیدن دست‌ها و مچ‌ها

دست همسرتان را بگیرید به طورى که کف دست‌ها به طرف بالا باشد و با هر دو شست به ملایمت کف دستش را نوازش کنید ضمن اینکه بقیه انگشتانتان همزمان سمت دیگر دستش را نوازش می‌کند. کم کم به سمت پائین پیشروى کنید تا به مچ دست‌ها برسید.


در حالیکه از وقایع روزانه‌اش می‌پرسید سر انگشتانتان را به سمت مچ و ساعدش حرکت دهید. پس از چند دقیقه نوازش کردن، با لب‌ها، دندان و زبانتان قسمت داخلى مچ را بلیسید و به نرمى گاز بگیرید.


لیسیدن لاله گوش زنان

نرمه گوش را داخل دهانتان بگیرید و با مگیدن آن را تحریک کنید. سپس سراغ قسمت بالائى گوش رفته و آرام با دندان گازش بگیرید. قبل از انجام هر کارى، با انگشتانتان به آرامى موهایش را از روى گوشش کنار بزنید؛ سپس روى گردنش بسمت بالا نفس بکشید تا به محل مذکور برسید.


نوازش و بوسیدن شکم زنان

دور کمرش را با هر دو دست بگیرید و وقتى به اندازه کافى به شکمش نزدیک شدید بوى عطرش را استنشاق کنید. سپس شکمش را از یک سمت تا سمت دیگر ببوسید و گه‌گاه با زبانتان آنرا لیس بزنید.


نقش پاها در تحریک جنسی زن

هم به عنوان بخشى از عادات معاشقه و هم به قصد آرامش بخشیدن به زن، پس از یک روز سخت کاری، مالش پاها به طرز باور نکردنى شما را به اهدافتان خواهد رساند. کمى روغن ماساژ یا کرم بدن روى دستتان گذاشته و به هم بمالید تا گرم شود

و با مالش وسط کف پاهایش شروع کنید. به آرامى به سمت پنجه ها و سپس به سمت پاشنه بروید. مراقب باشید قلقلکش ندهید.

موضوع این وب سایت خریدکاندوم } می باشد.

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : drervfddfw rwgtrhyrt بازدید : 254 تاريخ : چهارشنبه 25 بهمن 1396 ساعت: 12:52

تور ارزان ارمنستان از دسته سفرهایی است که خواستاران بسیاری دارامی باشد.کشور ارمنستان نیز توانسته می باشد.

با فراهم کردن یک بستر مناسب برای حضور توریست در کشور, گردشگری را تبدیل به یکی از اصلی ترین منابع درآمدی خود کند.در سال های اخیر ورود گرشگران خارجی به ارمنستان افزایش یافته است.دولت ارمنستان نیز با سرمایه گذاری برای ایجاد هتل های جدید و با کیفیت, استفاده از فضاهای طبیعی, ارمنستان را به کان بهتری برای  تورست ها تبدیل کند.دریاچه سوان, پیست اسکی Tsakhkadzor و سالن های تئاتر و اپرا ایروان از جمله جاذبه های طبیعی و فرهنگی ارمنستان می باشد.عمده گردشگران خارجی حاضر در ارمنستان، از کشورهای منطقه به این کشور سفر می‌کنند که بر اساس آمار سال ۲۰۱۴ (میلادی)، ۴۴ درصد آنها از روسیه، ۲۸ درصد از گرجستان، ۱۲ تا ۱۴ درصد از اتحادیه اروپا و ۷ درصد از ایران می‌باشند.از دلایل اصلی ورود فراوان توریست های اروپایی به ارمنستان لغو روادید برای کشورهای عضو اتحادیه اروپا می باشد.مالیات

عموما مالیات هم در قیمت ها محاسبه می گردد به جز مواردی در هتل ها. پولی که بابت غذا در رستوران می‌پردازید مالیات و دستمزد را هم شامل می‌شود ولی خیلی از آمریکایی‌ها برای پیشخدمت هزینه‌ای اضافی پرداخت می‌کنند. باید بدانید که پرداخت دستمزد، اجباری نیست بلکه به الویت‌ها و حسن نیت فردی شما بر می‌گردد. اگر مایل هستید که دستمزد اضافی پرداخت کنید، می‌توانید به پیشخدمت ۵۰۰ درام (۳۰۰۰ تومان) یعنی حدود یک دلار بپردازید.

اگر شما هم از آن دسته از کسانی هستید که برای تفریح و گردش تور ارمنستان را انتخاب کرده اید باید بدانید :
آداب و رسوم خرید

عموما چانه زدن در ارمنستان متداول نیست البته برای خرید های بزرگ سعی می شود تا قیمت را کاهش دهند. اگر به رستوران و یا یک کافه رفتید حتما سوال کنید زیرا بعضی از رستوران ها هزینه گارسون را جدا حساب می کنند و بعضی با خدمات حساب می کنند پس باید سوال کنید که آیا هزینه گارسون نیز در منو قید شده است یا خیر.

مالیات

عموما مالیات هم در قیمت ها محاسبه می گردد به جز مواردی در هتل ها. پولی که بابت غذا در رستوران می‌پردازید مالیات و دستمزد را هم شامل می‌شود ولی خیلی از آمریکایی‌ها برای پیشخدمت هزینه‌ای اضافی پرداخت می‌کنند. باید بدانید که پرداخت دستمزد، اجباری نیست بلکه به الویت‌ها و حسن نیت فردی شما بر می‌گردد. اگر مایل هستید که دستمزد اضافی پرداخت کنید، می‌توانید به پیشخدمت ۵۰۰ درام (۳۰۰۰ تومان) یعنی حدود یک دلار بپردازید.

اگر شما هم از آن دسته از کسانی هستید که برای تفریح و گردش تور ارمنستان را انتخاب کرده اید باید بدانید :
آداب و رسوم خرید

عموما چانه زدن در ارمنستان متداول نیست البته برای خرید های بزرگ سعی می شود تا قیمت را کاهش دهند. اگر به رستوران و یا یک کافه رفتید حتما سوال کنید زیرا بعضی از رستوران ها هزینه گارسون را جدا حساب می کنند و بعضی با خدمات حساب می کنند پس باید سوال کنید که آیا هزینه گارسون نیز در منو قید شده است یا خیر.

امیدواریم که تور ارمنستان به شما خوش بگذرد

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : drervfddfw rwgtrhyrt بازدید : 238 تاريخ : سه شنبه 24 بهمن 1396 ساعت: 12:59

تور لحظه آخری ارمنستان از دسته تور های است که خواستاران بسیاری دارامی باشد.سرزمین ارمنستان نیز موفق شده است .

ما در هنگام مسافرت به کشورهای دیگر، سفیر فرهنگی ایران هستیم. از توهین به پرچم و نمادهای ملی کشور مقصد به شدت خودداری فرمایید.

رعایت اصول زندگی اجتماعی که در همه جا مورد احترام است: مثلا از اشاره به افراد و لمس دیگران بدون اجازه خودداری نمایید، به غریبه‌ها لبخند نزنید و ... . همینطور از بلند حرف زدن بپرهیزید.

از صحبت در مورد مسائل سیاسی هر کشور بپرهیزید.مسئله منطقه قره باغ بین مردم ارمنستان حساسیت بالایی دارد. این منطقه که در حال حاضر جمعیتی اکثراً ارمنی دارد، به صورت خودمختاری اداره شده و از نظر سازمان ملل متحد و تقریبا همه کشورهای دنیا جزئی از خاک آذربایجان محسوب می‌شود ولی مردم ارمنستان آن را جزئی از خاک خود می‌دانند. بنابراین سعی کنید از صحبت در مورد کشور آذربایجان و این منطقه خودداری کنید.

همینطور مسئله قتل عام ارمنی ها توسط عثمانیان نیز بسیار حساسیت برانگیز است. روابط این کشور با ترکیه بر سر همین مسئله بسیار بد است.

ارمنستان هنگام دیدار از داخل کلیساها، رعایت پوشش مناسب - مردان و زنان - الزامی است. به سر کردن روسری نیز رفتار خوبی است اگرچه اجباری نیست. مردم این کشور هنوز به روسیه علاقه مند هستند و روسی زبان دوم مردم این کشور محسوب می‌شود. به هر حال این کشور در سال ۱۹۱۶ بوسیله قوای روس آزاد شده است.در اتوبوس‌ها و مکان‌های عمومی بسیار مرسوم است که مردم جای خود را به افراد مسن و نیز زنان می دهند یا هنگام ورود به اماکن ابتدا از خانم‌ها می‌خواهند که وارد شوند. از این نظر فرهنگی شبیه ایرانیان دارند.ارمنستان از بلند صحبت‌کردن در کلیسا به شدت بپرهیزید.عموما در کشورها عکس برداری از مناطق دولتی، نظامی، امنیتی و در برخی از موارد اماکن مذهبی و فرهنگی، ممنوع بوده و منجر به بازدداشت و پرداخت جریمه خواهد گردید، بنابراین لازم است پیش از عکس برداری از اماکن قبلا با مسئولین امنیتی آن اماکن هماهنگی نموده و از آنها اجازه بگیرید.

امیدواریم که تور لحظه آخری ارمنستان به شما خوش بگذرد

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : drervfddfw rwgtrhyrt بازدید : 234 تاريخ : دوشنبه 23 بهمن 1396 ساعت: 14:02

تور ارزان مالزیبهداشت در سرزمین مالزی نکته ای حائز اهمیت می باشد که مرکز بهداشت دنیا این بیماری ها را در کشور مالزی  گزارش نموده است: مرض هپاتیت A/ وبا/ انسفالیت ژاپنی نوع B/ مالاریا/ بیماری انگلی ناشی از کرم شیستومیاز / سل/ تب تیفوئید/ تب دنگیبنابراین برای حفظ سلامت در سرزمین مالزی می بایست به توصیه های پایین توجه کرد.

آشنایی بیشتر با شهر کوالالامپور و شگفتی های آن

شهر کوالالامپور پیشرفته ترین و مدرنترین شهر مالزی ست . هتل های مدرن سربه فلک کشیده با کلاس بین المللی، مراکز خرید جذاب و غذاهای محلی و بین المللی بخشی از جاذبه های این شهر است.

این شهر در حدود سال 1857 طی انقلاب صنعتی شروع به رشد کرد. پیشرفت آن توسط سه گروه انجام شد. 1: شهروندان بریتانیایی 2: ساکنان بومی مالای 3: چینی ها

پیشرفت کوالالامپور همراه شد با مهاجرت کارگران چینی، مالایی های روستاها و شهرهای اطراف و هندی های مهاجر همیشه همراه بریتانیایی ها. کم کم ساختمان ها و مراکز اداری شکل گرفت و کوالالامپور که روستایی بود کنار رودخانه Klang  به تدریج تبدیل به شهری بزرگ شد.

امروزه مرکز شهر در میدان Merdeka مرکز گذشته کوالالامپور است. ساختمان هایی نظیر ساختمان سلطان عبدالصمد، ایستگاه راه آهن قدیمی کوالالامپور و ... نمونه های خوبی از تاثیر معماری انگلیسی می باشند.

قسمتی جنوبی میدان Merdeka محله چینی هاست. در Jalan petaling ، فروشگاه ها و دست فروش های غذا بیش از همه به چشم می خورند. در میان رودخانه می توانید باغ دریاچه را بیابید. محل بزرگی است که باغ پرندگان کوالالامپور، پارک پروانه ها و چندین باغ جذاب در آن قرار گرفته اند.
پنانگ

کلمه پنانگ برگرفته از یک کلمه مالایی ( پینانگ ) است که نام یک گونه گیاهی ست. در سده پانزدهم مکانی بسیار خلوت بوده و ساکنین آن جوامع بسیار کوچک مالایی بوده اند. به تدریج ساکنان بازرگان جنوب هند به آن مهاجرت کردند. در سال 1786، فرانسیس لایت، مامور شرکت بریتانیایی هند شرقی متوجه شد که این جزیره در نقشه مسیرهای تجاری چین، هند و اروپا قرار دارد و اقدام به ساخت شهر جورج تاون در قسمت شمال شرقی جزیره کرد و علت انتخاب این نام ، پادشاهی جرج سوم در آن زمان در بریتانیا بود. جرج تاون به مرور اروپایی ها، عرب ها، هندی ها، ساکنان جنوب چین را به خود جذب کرد و آنان شروع به کسب و کار در آن منطقه کردند. ولی هرگز  برای انگلیس مفید نبود به خصوص زمانی که در سال 1819 سر استمفورد رافلز آنجا را به عنوان یکی از نقاط تجاری سنگاپور انتخاب کرد. در اواخر قرن نوزدهم پنانگ از رونق افتاد، تا سال 1957 که اقتصاد آن دوباره شکوفا شد. امروزه این جزیره جز مالزی حساب شده و 285 کیلومتر مربع مساحت دارد و جمعیت آن کمی بیش از یک میلیون می باشد که بیشتر از چینی ها تشکیل شده است.

 

برای اطلاعات بیشتر به صفحه تور مالزی مراجعه کنید .

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : drervfddfw rwgtrhyrt بازدید : 237 تاريخ : شنبه 21 بهمن 1396 ساعت: 16:55

باید بیان کرد تور لحظه آخری ترکیه   با نگاهی به موقعیت سرزمین ترکیه به عنوان مرز بین آسیا و اروپا  همیشه مورد توجه تعداد بسیاری از مردمانی که فکر یک مسافرت تفریحی  خوب را دارند قرار می گیرد.

آنتالیا (به ترکی استانبولی: Antalya) نام مرکز استان آنتالیا و از شهرهای مهم و توریستی کشور ترکیه است  این شهر که به عنوان مرکز گردشگری و تفریحی در ترکیه محسوب می‌گردد دارای جاذبه‌های فراوان می‌باشد. در این شهر بلوارهای زیبا با درختان نخل و لنگرگاه‌ها خود نمائی می‌کند. در این شهر و در بخش قدیمی و تماشائی آن منطقه قلعه‌ایچی (درون قلعه) قرار دارد. بافت خاص منطقه که شامل خیابانهای کم عرض و پیچ در پیچ بوده به همراه خانه‌های قدیمی که توسط دیوارهای قدیمی محصور شده، بسیار جلب توجه می‌کند.

آنتالیا شهری است که هیچ توریستی از آن خسته نمی شود و همه نوع مسافری از انتخاب تور ترکیه و رفتن به آنتالیا لذت می برد. این شهر ساحلی مرکز گشت و گذار، خرید، خورد و خوراک و بازی های آبی است. شهر آنتالیا در منطقه مدیترانه و در غرب ترکیه قرار گرفته است که از سمت شمال با شهر بوردور از جنوب به دریای مدیترانه، از شرق با شهر سریک و از غرب با شهر کورکوتلی و از جنوب غرب با شهر کمر احاطه شده‌است.

تنها رودخانه این منطقه رود آکسو می‌باشد که در انتها به آبشار دودن منتهی می‌شود.

امیدواریم که تور ترکیه به شما خوش بگذرد.

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : drervfddfw rwgtrhyrt بازدید : 252 تاريخ : پنجشنبه 19 بهمن 1396 ساعت: 14:48

می بایست بیان کرد تور ارزان ترکیه   با نگاهی به موقعیت سرزمین ترکیه به عنوان خط میان خاورمیانه و اروپا  همیشه مورد توجه افراد کثیری از مردمانی که فکر یک گردش چندهفته ای  خوب را دارند قرار می گیرد.

فرودگاه و زمان سفر به کوش آداسی:

در ماههای تیر و مرداد و شهریور کوش آداسی بیشترین دمای هوا را دارد و آفتاب نیز بسیار سوزنده است. اما بهترین فصل سفر به کوش آداسی از 15 خرداد الی 15 شهریور است. البته این ماه ها از گرانترین ماه های سال است اما اگر بتوانید اواخر اردیبهشت ماه تا اوسط خرداد ماه به کوش آداسی سفر کنید از لحاظ قیمتی بسیار مناسب و همچنین در این زمان آب و هوای بسیار معتدل و مطلوبی در انتظار شما خواهد بود. بسیاری از ایرانیان در تعطیلات عید به ترکیه سفر می کنند اما در این موقع از سال هنوز استفاده از تفریحات آبی تا حد بسیار زیادی مقدور نیست.

باید بدانید کوش آداسی فرودگاه ندارد و برای رفتن به این شهر ابتدا باید با هواپیما به فرودگاه ازمیر رفته و از آنجا حدود 1.5 ساعت با ماشین های کرایه و یا با وسایل حمل و نقل عمومی راهی کوش آداسی شوید.کوش آداسی
واحد پول و ساعت رسمی کوش آداسی:

باید بدانید که واحد پول ترکیه لیر است که حدودا 1200 تومان کشور ما می‌شود. آب لوله کشی ترکیه قابل شرب نمی باشد همچنین ساعت رسمی کوش آداسی حدود 1.5 ساعت از ایران عقب تر می باشد فلذا ساعت پرواز برگشت به وقت آنجا می باشد.

کوش آداسی
اطلاعات مفید و تلفنهای ضروری کوش آداسی:شماره تلفنهای ضروری که در سفر به کوش آداسی باید همراه داشته باشید: آتشنشانی 110، آمبولانس 112، پلیس 155 و ژاندارمری 156

امیدواریم که تور ارزان ترکیه به شما خوش بگذرد.

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : drervfddfw rwgtrhyrt بازدید : 254 تاريخ : چهارشنبه 18 بهمن 1396 ساعت: 17:03

اثر سادگی سایت در اینترنت مارکتینگ قسمت 4

رنگ بندی خوب
داشتن رنگ های مناسب در وبتان نیز باعث بالا رفتن یوزرفرندلی شدن سایت شما خواهد شد . فرض کنید وب سایت شما دارای بک گراندی مشکی و فونتی قرمز میباشد ، در این چنین شرایطی کدام بازدیدکننده حاضر است به مدت چند دقیقه در وب سایت شما به دنبال محصولات مورد نظر خود خواهید کرد ؟! سعی کنید در رنگ آمیزی سایت خود از رنگ هایی به کار گیری کنید که چشم کاربر را خسته نمیکند ، این نکته در میزان ماندگاری کاربر در صفحات شما بسیار تاثیرگذار میباشد .

ایجاد بخش نظرات در سایت
میتوانید با دریافت انتقادات و پیشنهادات کاربران و بررسی نظرات آنها تمامی کاستی های وب سایت خود را مرتفع کرده و علاوه بر جلب رضایت کاربران ، وب سایت خود را نیز بیشتر از گذشته قدرتمند نمائید . استفاده از پیشنهادات مخاطبین میتواند تاثیر زیادی برای پایگاه شما داشته باشد که یکی از آنها  ، کسب آگاهی شما از نواقص موجود در وب سایتتان میباشد. در نظر داشته باشید که هرگز شما نمیتوانید مانند کاربران به ایرادات کوچک و بزرگی مانند ایراد در صفحه تعرفه طراحی سایت خود آگاهی داشته باشید.

صحیح بودن لینک های وب سایت
یکی دیگر از نکات مهم در زمینه یوزرفرندلی سایت شما ، سالم بودن آدرس های سایتتان میباشد. لینک های سایت خود از منو تا دکمه های میانبر و لینک های دانلود گرفته تا پیوندها ، به عنوان مثال اگر آدرس با عنوان طراحی سایت مذهبی دارید حتما دقت کنید تا این آدرس را امتحان کرده تا درست کار کند زیرا اگر کاربری روی لینک شما کلیک نماید اما آدرس آن کار نکند ، کاربر حاضر به خرید از شما نخواهد بود. این مسئله به سئو سایت شما نیز کمک خواهد نمود .

تاثیر یوزر فرندلی بودن پایگاه در فروش آنلاین قسمت سوم

قابلیت سرچ پیشرفته در وب سایت
یکی از مهم ترین عوامل کاربرپسندی ، گذاشتن بخش جستجوی پیشرفته در سایت میباشد. هنگامی که شما تعداد زیادی کالا برای فروش دارید باید در نظر داشته باشید که حتی با وجود دسته بندی های کاملا کاربرپسند و مرتب از هرنظر بازهم احتمال دارد کاربر نتواند کالای مد نظر خود را از میان انبوه محصولات شما پیدا کند . در این شرایط وجود قسمتی برای جستجو به صورت حرفه ای در تارنمای شما بسیار کارایی خواهد داشت. زمانی که مشتری بتواند با سرچ در میان محصولات شما به سرعت کالای مد نظر خود را بیابد باعث میشود میزان کاربرپسندی تارنمایتان به میزان قابل توجهی ارتقا یابد. به همین دلیل در هنگام مرکز طراحی سایت ، به این مسئله توجه نمائید زیرا این مسئله در بهینه سازی سایت شما نیز تاثیر دارد.

دکمه ها و آیکون های میانبر مناسب
میتوانید با به کاربردن دکمه ها و آیکون های میانبر کار را برای کاربران بسیار آسان کنید ، مثلا میتوانید با گذاشتن یک آیکون خرید در انتهای مطلب مربوط به هر کالا بازدیدکننده را به بخش خرید مربوط به این کالا منتقل کنید یا مثلا با قرار دادن آیکون اضافه به سبد خرید شرایطی برای مشتریان فراهم کنید که به راحتی محصولات مد نظر خود را به سبد اضافه کرده . طراحی سایت در استان مرکزی به این موارد بسیار توجه دارد.

منبع : تاثیر کاربرپسندی سایت در بازاریابی اینترنتی

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : drervfddfw rwgtrhyrt بازدید : 246 تاريخ : يکشنبه 15 بهمن 1396 ساعت: 16:36