نحوه ی پرواز کردن

ساخت وبلاگ

فروش طرح هایگیوه بچه گانه با قیمت مناسب

 

گیوه های مردانه ای که امروزه توسط جوانان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، گیوه های جدید اسپرت است که با استفاده از خلاقیت ها و طرح های جدیدی به پاپوشی پر طرفدار و زیبا تبدیل شده است.

اولین رنگی که از یک گیوه قدیمی و اصیل در ذهن ما نقش می بندد سفید است. در گذشته گیوه های سفید بسیار متداول تر از گیوه های رنگی بوده و بیشتر مورد استفاده قرار می گرفت. اما امروزه از رنگ های بسیار زیبا و امروزی برای بافت گیوه استفاده می شود. حتی در بعضی از گیوه ها از دو رنگ استفاده شده است که به طور مثال ابتدای گیوه به رنگ سفید و آبی آسمانی بوده و به تدریج تا انتها به رنگ نیلی و سورمه ای می رسد.

گیوه های رنگی زیبا

گیوه های دورنگ بسیار جذاب هستند و تا کنون توانسته اند طرفدارن بسیاری را به دست بیاورند. البته بسیاری از آقایان جا افتاده و مسن، ترجیح می دهند از گیوه های یکرنگ و ساده استفاده کنند. رنگ های تیره نیز می تواند انتخاب آقایان شیک پوش باشد.

به طور کلی گیوه کفشی است که در فصل تابستان استفاده می شود. اما باید گفت این کفش اگر از نوع اصل آن انتخاب شود در زمستان نیز می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. رنگ های تیره گیوه مردانه برای استفاده در فصل زمستان مناسب تر بوده و می تواند پا را گرم نگه دارد.

نخ های استفاده شده برای گیوه های رنگی از جنس همان نخ های گیوه های سفید است. در واقع ماهیت اصلی این نخ ها سفید بوده و در کارگاه ها و کارخانه ها توسط مواد مصنوعی و یا طبیعی رنگ شده است.

استفاده از نخ های مرغوب

البته در کیفیت رنگ نخ استفاده شده در گیوه های رنگی می بایست بسیار دقت نمود. دربافت رویه گیوه های رنگی اگر از نخ نامناسب استفاده شود ممکن است در شست و شو و یا در صورت خیس شدن تغییر رنگ دهند و رنگ آن ها به شکلی نامناسب در قسمت های مختلف گیوه پخش شود. اما اگر از نخ های مرغوب رنگی برای این کار استفاده گردد با چندین بار شست و شو نیز تغییری در رنگ گیوه مشاهده نخواهید کرد. هر چه از مواد اولیه مرغوب تری در یک گیوه استفاده شود گیوه از ماندگاری بیشتری برخوردار می شود و با هر بار شست و شو به شکل اولیه خود بیشتر نزدیک خواهد شد.

 قیمت گیوه های رنگی

گیوه های رنگی قیمت بالاتری دارند و برای خرید آن ها نسبت به گیوه های سفید می بایست هزینه بیشتری پرداخت نمود. دلیل این افزایش قیمت را می توان قیمت بالاتر نخ های رنگی استفاده شده در این گیوه ها دانست.

برخی از هنرمندان برای تزیین گیوه های رنگی اقدام کرده و بر روی آن ها با استفاده از هنر گلدوزی و شماره دوزی و... طرح هایی را ایجاد می کنند. یکی از تکنیک هایی که هنرمندان در گلدوزی گیوه های رنگی به کار می برند، استفاده از طرح هایی مختلف بر روی دو لنگه گیوه است. به معنی اینکه یک لنگه مثلا دارای طرح گل و بوته ای بیشتری بوده و دیگری از طرح و نقشی کمتر برخوردار شده است.

 

برای مشاوره می توانید به گیوه مراجعه کنید .

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : خرید گیوه,خرید گیوه مردانه,خرید گیوه ارزان,گیوه ارزان, نویسنده : drervfddfw rwgtrhyrt بازدید : 136 تاريخ : يکشنبه 8 اسفند 1400 ساعت: 14:19

توضیح سبک های دوره آموزش تولید محتوا حرفه ای

  تولید محتوای متنی نسبت به سال های گذشته تغییرات چشمگیری داشته است.

  با این حال هنوز عده زیادی از کسانی که به کار تولید محتوا مشغول هستند از این تغییرات غافل هستند و طوری می نویسند که انگار برای مخاطب چندین دهه پیش می نویسند.

  اما محتوای متنی چه تغییری نسبت به سال های پیش داشته است؟

  محتوای متنی از کتاب ها و روزنامه ها آغاز شد.

  در آن زمان تلویزیون هنوز وجود نداشت و عکس چندان وارد محتوا نشده بود.

  مردم عادت داشتند به خواندن صفحاتی پر از کلماتی که پشت سرهم قرار گرفته بودند.

بعد از اتمام یک جمله، جمله ای دیگر شروع می شد و اکثر جملات هم بسیار طولانی بودند.

کم کم با ظهور تلویزیون، مردم به محتوای تصویری و ویدیو عادت کردند.

در این سالها علاقه مردم به خواندن متن کاهش پیدا کرد و در نتیجه مخاطب کتاب و روزنامه روز به روز کمتر شد.

مردم امروزه حوصله و وقت خواندن متن های طولانی و جملاتی که پشت سرهم نوشته شده اند را ندارند. به همین خاطر پادکست و ویدیو اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

مخاطب می خواهد با صرف وقت کمتر، نکته اصلی را دریابد.

نکته این است که تولید محتوا برای مخاطبین امروزی باید براساس فاکتورهای امروزی باشد.

یعنی استفاده مفید و مناسب از تصاویر در کنار متن.

و استفاده از جملاتی تا حد ممکن کوتاه و قابل فهم.

زمانی که یک نفر برای بار اول به متن شما نگاه میکند، چشمش یک اسکن کلی روی متن انجام میدهد.

اگر در این حین با یک صفحه کاملا پر مواجه شود، درک درستی از مطلب پیدا نمیکند و اینطور نتیجه گیری میکند که برای خواندن این صفحه به وقت و حوصله زیادی احتیاج است.

اما اگر جملات با فاصله و بعد از حدودا چند خط یک تصویر باشد خوانایی متن بسیار بالا میرود و در اسکن اولیه، مخاطب یک یا دو جمله را میخواند.

حال اگر این جملات بتوانند مخاطب را جذب کنند، مخاطب متن را انتخاب کرده و تا آخر می خواند.

آموزش محتوا نویسی

در مورد اینکه جملات چه خصوصیتی باید داشته باشند در مقالات آینده صحبت خواهیم کرد.

جالب است بدانید از نظر سئو هم امروزه خوانایی لحاظ شده است.

مثلا در افزونه یواست، قسمت خوانایی اضافه شده است و این قسمت به جملات و پاراگراف های طولانی ایراد می گیرد.

همانطور که در مقاله قبلی که در این لینک قرار دارد توضیح دادم، تولید محتوا برای یک برند ضروری است.

اما نکته مهم اینجاست که مخاطب شما فقط گوگل نیست که بخواهید برای گوگل تولید محتوا کنید.

مهم مخاطب واقعی است و باید محتوای شما بتواند مشکلی را از مخاطب حل کند و او را تبدیل به یک مخاطب همیشگی کند.

تمام سعی گوگل هم این است که سایت هایی را بالا بیاورد که کیفیت بالاتری دارند و مخاطب از آنها راضی تر است.

عکس در محتوا

همیشه وقتی محتوایی تولید میکنید خودتان را جای مخاطب بگذارید و ببینید اصلا حوصله تان می آید که این متن را بخوانید یا نه؟

ببینید متن شما به اندازه کافی جذاب و گیرا هست؟

مراقب باشید بیش از حد پیچیده و مشکل نباشد چون اگر مخاطب متوجه منظور شما نشود صفحه را بسته و سراغ سایت دیگری می رود.

همچنین مراقب غلط های املایی باشید!

اگر املای شما ضعیف است باید خیلی مراقب باشید که تمام کلمات و اصطلاحات را به درستی بنویسید، چون اگر مخاطب متوجه شود شما کلمه ای را اشتباه نوشته اید اعتبار شما صدمه زیادی می خورد.

تصور کنید شما یک نقد یا مقاله ای نوشته اید و در آن اشتباه املایی وجود دارد. بسیاری از کسانی که متن شما را می خوانند خواهند گفت شما سواد پایینی دارید و حتما مقاله تان اشتباه است.

همچنین در محتوای خود تصاویر تکراری و تصاویری که قبلا به دفعات توسط دیگران استفاده شده است را به کار نبرید.

برای پیدا کردن تصاویر جدید از سایت های تخصصی عکس می توانید استفاده کنید. بسیاری از این سایت ها رایگان هستند.

لرنو وب با دارا بودن نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن و لوگوی ساماندهی از وزارت ارشاد و قرارداد مستقیم با بانک صادرات پرداخت امن و راحتی را برای شما تضمین میکند .

 

به سبب معرفی می توانید به  دوره آموزش محتوا نویسی  دنبال کنید .

برای فراگیری منتوشاپ وارد شوید

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : آموزش محتوا نویسی ,آموزش تولید محتوا ,تولید محتوا, نویسنده : drervfddfw rwgtrhyrt بازدید : 121 تاريخ : پنجشنبه 14 اسفند 1399 ساعت: 18:37

معرفی بهترین فروشگاه فروش تشک بصورت غیرحضوری

 

هموطنان گرامی ، فروشگاه تشک  ابر خواب  با چندین سال سابقه در زمینه فروش تشک های مناسب و  استاندارد بهترین انتخاب برای خرید تشک ارزان  و استاندارد .

۱. مسئله‌ای که زوج‌ها باید آن را مد نظر قرار دهند، میزان وزن هر یک از دو طرف است. در صورتی که اختلاف وزن شما و همسرتان بیشتر از ۱۸۰ کیلوگرم باشد. بهتر است به جای استفاده از یک تشک دو نفره از دو تشک تک نفره استفاده کنید.


۲. برای تست راحتی و نرمی تشک صرفا به دست زدن و نشستن اکتفا نکنید و از فروشنده بخواهید تا فضایی برای خوابیدن شما فراهم کند. سعی کنید اطلاعات بیشتری راجع به خصوصیات تشک کسب کنید.


۳. سعی کنید از شرکت‌‌های معتبر تولید کننده خرید کنید تا از گارانتی ارائه شده اطمینان کامل داشته باشید.


۴. در هنگام آزمایش تشک به صدای غژغژ آن توجه کنید این صدا نشانه کیفیت پایین تشک می‌باشد.


۵. در اغلب موارد قیمت بالای برخی محصولات نشانه به کارگیری مواد با کیفیت در آن است.


۶. اگر به ماده‌ای حساسیت دارید حتما هنگام خرید از فروشنده کمک بخواهید.به عنوان مثال برخی از افرادی که به لاتکس حساسیت دارند به اشتباه بر این باورند که نمی‌توانند از تشک‌های مموری فوم استفاده کنند اما در زمینه باید گفت ماده لاتکس در لایه‌های داخلی این تشک‌ها قرار دارد و ارتباط مستقیم با پوست انسان ندارد.


۷. اگر قصد دارید به مدت طولانی از تخت‌های بادی یا آبی استفاده کنید به تنظیم درجه فشار آن دقت کنید تا مهره‌های کمر شما آسیب نبیند


۸. یکی دیگر از پارامتر‌هایی که به سلامتی و درمان بیماران کمک می‌کند استفاده از تشک‌های مواج و انحنادار است.

فروشگاه تشک ابر خواب ، خواب خوبی را برای شما آرزومند است .

به سبب آشنایی می توانید به  خرید تشک  رجوع کنید .

جهت معارفه blogspot.com بروید

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : تشک,خرید تشک,فروش تشک, نویسنده : drervfddfw rwgtrhyrt بازدید : 124 تاريخ : دوشنبه 4 اسفند 1399 ساعت: 16:38

آموزش های یادگیری تعمیرات ریکاوری ای سی یو در پایگاه خرید دایر میگردد

، خواه بدلیل روشن نشدن هارد که مربوط به برد مغناطیسی هارد یا مشکلات صدماتی هارد میباشد یا هاردبالا می آید اما در disk management بصورت RAW نمایان می گردد که در این موارد از ما تقاضای فرمت می شود که مشکل های این مدل هارد به دو دسته عمده تقسیم میشود :

یک٫ نرم افزاری دو ٫سخت افزاری نرم افزاری : هارد از نظر  سیستم عامل خود هارد به مشکل خورده است که پس از اصلاح سیستم عامل هارد ، هارد دوباره شناسایی شده و اطلاعات قابل دسترس میشوند که نیازمند تخصص حرفه ای است .

هرگونه اشتباه در این روند موجب از دسترس رفتن اطلاعات می شود.سخت افزاری : قطعات فیزیکی داخلی خود هارد دیسک  مثل برد ، هد ، سیلندر و موتور  هارد به مشکل خورده و قادر به خواندن دیتا نمیباشد.

خرابی سطح پلتر یا پلتر ها بدترین خرابی هاردهای مغناطیسی میباشد که به دلیل سیو دیتا روی سطح پلتر غیر قابل تعویض میباشد و باید سطح پلتر اصلاح شود .

تکنولوژی اصلاح سطح پلتر بسیار  پیچیده است.در قدیم برای ریکاوری اطلاعات نیاز به دستگاه های پیشرفتهای حرفه  ای جهت ریکاوری نبود یک سری نرم افزارهایی در این زمینه کاربرد فراوان داشت اما در حال حاضر با گسترش نمونه های هارد و تنوع خرابی های موجود در بازار ، دیگر نرم افزار های موجود قابل استفاده نمی باشد .

ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات هارد

کانون هاردکشور با بهره گیری از متخصصین دوره دیده در بهترین مراکز بازیابی اطلاعات دنیا و نیز با استفاده از بروزترین دستگاه های دنیا  و ابزار آلات جراحی هارد دیسک ، توانایی بازیابی اطلاعات از هر هارد ، با هر مارک و ایرادی را دارا به هیچ وجه نگران اطلاعات خود نباشیدمشکلاتی که ممکن است شما با آن مواجه شوید و نمونه هایی از توانایی های کانون هارد ایران ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات هارد

1- بازیابی اطلاعات هارد های فرمت شده در این مورد هارد به دلیل اشتباه هات کاربر در حین کار با انواع مختلف سیستم عامل ها مانند ویندوز یا در حین نصب ویندوز  اطلاعات درایو  فرمت می شود .

اگر به هر دلیلی درایو یا پارتیشنی از اطلاعات شما فرمت شد ، از ریختن مجدد اطللاعات جدا خودداری کنید ، ما اطلاعات هارد فرمت شده را مثل روز اول ریکاوری می کنیم بازیابی اطلاعات هارد داینامیک شدهدر بعضی از موارد به دلیل اشتباه هات کاربر ، پارتیشن های هارد دیسک از حالتی به حالت دیگر تغییر می کند ، که این مورد در Disk management قابل دیدن است. اصلا نگران نباشید اطلاعات شما صدرصد بازیابی خواهد شدریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات هار

.۳- بازیابی اطلاعات هارد سوختههارد دیسک به عنوان رایج ترین رسانه ذخیره اطلاعات دچار خرابی می شود. بعضی از کاربران از کلمه هارد سوخته استفاده می کنند که بهتر است از این کلمه استفاده نشود چرا که عملا فقط برد هارد دیسک دچار سوختگی می شود.

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : drervfddfw rwgtrhyrt بازدید : 145 تاريخ : شنبه 6 دی 1399 ساعت: 18:11

معرفی متد های موسسه آموزش سئو به سادگی

برای اولین بار حرفه ای ترین دوره های تخصصی و کاربردی سئو در ایران با همت لرنو وب (شرکت داده پردازان ایفانت) و موسسه پارسه برگزار می گردد.

مدت هاست که دوره های سئو ارائه شده که در ایران برگزار میگردند اکثرا فقط مفاهیم تئوری در آنها ارائه می شود و دانش آموخته پس از این دوره هیچ روش عملی را فرا نمی گیرد و تبدیل به یک سئوکار نمی شود.

اگر قبلا با این دوره های تئوری آشنا شده باشید در آنها شرکت کرده باشید یقینا به این سوالات در ذهن رسیده اید .

اصلا آموزش خوبی در کشور وجود دارد ؟

اصلا سئوکار واقعی وجود دارد که بتوان از آن کار یاد گرفت ؟

اصلا سئوکارها می آیند و اسرار کار خودشان را به ما یاد بدهند ؟

بنابراین ما تصمیم گرفتیم در جهت رفع این مشکلات یک دوره کاملا کاربردی برگزار کنیم . این بار شرکت داده پردازان ایفانت با برند لرنو وب که از قدیمی های سئوی ایران است (البته قدیمی تر ها بیشتر با نام قبلی برند ,آمابک آشنا هستند) و با همکاری موسسه بزرگ پارسه اقدام به ارائه کلاس های آموزشی سئو با کاربردی ترین تکنیک های روز سئو کرده است.

این دوره های سئو بصورت خصوصی برگزار می گردند .

دوره ها بصورت خصوصی و کلاس های یک نفره یا نهایتا دو نفره برگزار می گردد . به همین دلیل آموزش برای خود شما اختصاصی می شود و کیفیت کلاس ها بسیار بالاست .

نکته مهم: این دوره دارای پشتیبانی می باشند که در هیچ جای ایران همچین چیزی ارائه نمیشود .و این ویژگی این دوره ها را با سایر دوره های آموزشی متمایز می کند.

پس از پایان دوره یک کلمه متوسط از وبسایت شما یا وب سایت مشتری شما انتخاب می شود و شما به مدت 3 ماه از مشاوره های مدرس برخوردار خواهید بود تا این کلمه را به صفحه اول گوگل برسانید.

هزینه مشاوره سئو توسط مدرس هر ساعت 120 هزارتومان است که دانش آموختگان این دوره هفته ای نیم ساعت بصورت رایگان می توانند از آن استفاده کنند.

در حقیقت این دوره آموزشی تا شما را به یک سئوکار واقعی تبدیل نکند شما را رها نمی کند.

این دوره های سئو توسط محسن کریمی مدیر لرنو وب و مدیرعامل شرکت ایفانت تدریس می گردند.

 

آشنایی با مدرس

 

محسن کریمی محسن کریمی مدیرعامل شرکت داده پردازان ایفانت است . فعالیت حرفه ای خود را در زمینه آی تی در سال 87 آغاز کرد.دارای مدرک کارشناسی آی تی می باشد.

اگر بتوان 10تا از حرفه ای ترین سئوکارهای را نام برد یقینا نام محسن کریمی در بین آنها می درخشد.

سالها تجربه عملی و عمری که ایشان صرف سئو و تکنیک های آن کرده او را تبدیل به یک سئوکار فوق حرفه ای کرده است.

برخی از فعالیتهای مدرس

 

مدیر سایت لرنو وب (مرجع آموزش سئو)

مدیر عامل شرکت ایفا نت

مدیر مجموعه سایتهای منتو

مدیر اولین مرکز مشاوره سئو

مدیر سئو موسسه پارسه

مدیر سئو شرکت transfer ruhi نروژ

مدیر سئو irananbookstore سوئد

مدیر سئو jamco ترکیه

و...

 

سرفصل ها بصورت خلاصه

فهرست دوره

 

 

هزینه ها و مدت زمان دوره به شرح زیر است .

قیمت دوره سئو

 آیا هزینه دوره ها بالاست ؟

خیر , این دوره که مجموعا 45 روز زمان می برد و سه ماه هم پشتیبانی پس از دوره دارد یک دوره ای است که برای شما خصوصی ارائه می شود و با ارائه تجربیات شما را دارای مهارت های حرفه ای در سئو می کند که می تواند درآمدهای بسیار بالایی برای شما به ارمغان آورد با یک حساب کتاب ساده می توان فهمید هزینه دوره چقدر مناسب و به صرفه است و شما پس از اتمام دوره البته با تلاش و پشت کار با این دانشی که یادگرفته اید می توانید صدها برابر این هزینه را بدست آورید .

افتخاری دیگر ...

امکان ارائه مدرک رسمی قابل ارائه به تمام ارگان ها و مراکز دولتی کشور

برای اولین بار در حوزه انفورماتیک در کشور به صورت کاملا اختیاری برای تمامی دانشجویان مرکز

 

پشتیبانی

 

 

 تصاویری از مجموعه و کلاسها

 مصاحبه بانک صادرات کلاس سئوی اخیر تهران نهمین سالگرد تاسیس ایفانت دوره اخیر اصفهان

 


برای مشاهده موسسه  و یک گشت مجازی در این آموزشگاه روی عکس بالا کلیک کنید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره با شماره 28426144-021 داخلی 2 تماس بگیرید.

یا

 فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و در مورد دوره ها مشاوره رایگان دریافت کنید .

چطور ثبت نامم را قطعی کنم ؟

پس از هماهنگی های لازم و کسب اطلاعات کافی در مورد دوره می توانید با مراجعه به صفحه دوره در وب سایت اصلی شرکت ایفانت به آدرس زیر

با پرداخت یک بیعانه با مبلغ فقط 100هزارتومان ثبت نام خود را قطعی کنید .


سئو در سال 2020
من میخواهم رازهایی از سئو در سال  2020 به نقل از بریتنی مولر از سایت moz برای شما در لرنو وب را بازگو کنم.

این یک دهه کاملا جدید است هم در فناوری و هم در سئو

من یک چک لیست مهم برای شما آماده کردم که برای این سال مناسب هستند.

 

 

پایه های سئو
 عناوین ، متا ، هدرها ، متن alt ، سرعت سایت ، robots.txt ، نقشه سایت ، UX ، CRO ، آنالیز و غیره

همچنان این موارد مهم هستند و شما باید چک  کنید با رعایت این نکات بتوانید محتوا را برای موتورهای جستجو هم در دسترس قرار بدهید

 


اسکیما ها در حال مهم تر شدن هستند
پس سعی کنید از آنها حتما استفاده کنید
برای یادگیری کدهای اسکیما می توانید به سایت آن مراجعه کنید



 

 

همچنان سرعت صفحات بسیار مهم است
پس سعی کنید سرعت لود صفحات خود را چک کنید تا مطمئن شوید برای کاربرانتان سریع باز می شوند
می توانید از ابزار جی تی متریکس با آدرس زیر برای چک سرعت صفحات استفاده کنید


 

 

نتایج ملی و بین المللی دیگر خیلی قابل اعتماد نیستند
با توجه به رشد سئو لوکال و محلی شدن خیلی از نتایج دیگر نمی توان روی رتبه های کلماتمان در گوگل برای کل کشور حساب کنیم

ممکن بوده شما قبلا در کلمه مثلا آتلیه عروس در کل نتایج ایران رتبه یک بوده باشید اما چون نتایج به سمت محلی خواهد رفت از این پس فقط در شهر خودتان در رتبه یک هستید
و در سایر شهرها کسب و کارهای محلی خودشان بالا هستند

 

 

محتوای خوب و مفید بنویسید
نیازی نیست خیلی سئویی کار کنید برای نوشتن محتوا
الگوریتم bert که در سال 2019 آمد کارش این است که درک کند کاربر دنبال چه چیزی می گردد
بنابراین الزامی ندارد حتما کلمه کلیدی سرچ شده در متن شما باشد
اگر میخواهید این الکوریتم به شما کمک کند در نتایج بالا تر بروید بهتر است از عنوان های عبارتی بلندتر و سوالی استفاده کنید
به جای عنوان های کاملا سئویی




 

 

رشد هوش مصنوعی
گوگل می داند که کاربران چه می خواهد و به آن می رسند یا خیر
بنابراین اگر نیت واقعی مخاطب خود را درک نکنید و طبق آن محتوا تولید نکنید خیلی سخت است به رتبه یک برسید . پس مخاطبتان و قصدش را خوب بشناسید

 

 

در چندرسانه ای ها مثل عکس و ویدئو سرمایه گذاری کند
گوگل نشان داده علاقه آن به تصویر و ویدئو بیشتر شده و بیشتر تمایل دارد آنها را نشان دهد پس حتما روی آنها هم کار کنید

 

تعامل را پرورش دهید
سعی کنید حتما تعامل را در کار خود داشته باشید . مثل درج کامنت ها یا پاسخ به کاربران و یا ارتباط با آنها در شبکه های اجتماعی
اینها میتونن تاثیر خوبی بصورت مستقیم و غیر مستقیم روی سئو داشته باشند

 

 

محتوای خود را تکرار کنید
یعنی چی ؟ یعنی میتوانید محتوای قبلی خود را بروز کنید یا اینکه نسخه صوتی یا ویدئویی آن را منتشر کنید و این می تواند خیلی خوب باشد
مثلا بروید و پر بازدیدترین محتواهای خود را ویدئو کنید یا فایل صوتی ان را هم بسازید

 

 

صفحات بی کیفیت را هرس کنید
صفحات بی کیفیت خود را پیدا کنید و از نو آنها را با کیفیت بالاتر بازسازی کنید تجربه نشان داده این کار می تواند کیفیت سایت شما را بهبود ببخشد

 

فرصت های بی نظیر کلمات کلیدی در سرچ کنسول را از دست ندهید
شما براحتی میتوانید در سرچ کنسول مهمترین کلماتی که شما از آنها ورودی گرفته اید را ببینید
 مثلا یک کلمه 1000 بار سرچ شده و شما 100 کلیک از آن دریافت کرده اید و رتبه مثلا 5 در گوگل بوده اید
با یک تغییر ساده در سئوی داخلی و بروز کردن آن با توجه به اینکه احتمالا خیلی هم رقابتی نیست این کلمه می توانید به رتبه 1 امده و ورودی خود را تا ده برابر افزایش دهید
و این یعنی افزایش بازدید بسیار عالی با کمترین زحمت



 

ساخت محتواها به عنوان منبع ارزشمند برای لینک سازی
اگر بتوانید یک محتوایی آماده کنید که دیگران برای صحت حرفهایشان به آن استناد کنند هم ورودی زیادی می گیرید
و هم لینک های زیادی دریافت می کنید

 

 

پادکست ها
پادکست ها هم بازدید زیاد و هم بک لینک زیاد برای شما می آورند پس از آن غافل نشوید

لرنو وب با دارا بودن نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن و لوگوی ساماندهی از وزارت ارشاد و قرارداد مستقیم با بانک صادرات پرداخت امن و راحتی را برای شما تضمین میکند .

جهت شناخت می توانید به  آموزش سئو وارد شوید .

به سبب آشنایی کلیک مراجعه کنید

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو,سئو,seo, نویسنده : drervfddfw rwgtrhyrt بازدید : 153 تاريخ : دوشنبه 17 آذر 1399 ساعت: 17:05

معرفی انواع کلاس آموزش سئو براحتی

برای اولین بار حرفه ای ترین دوره های تخصصی و کاربردی سئو در ایران با همت لرنو وب (شرکت داده پردازان ایفانت) و موسسه پارسه برگزار می گردد.

آموزش سئو - دوره سئو

مدت هاست که دوره های سئو ارائه شده که در ایران برگزار میگردند اکثرا فقط مفاهیم تئوری در آنها ارائه می شود و دانش آموخته پس از این دوره هیچ روش عملی را فرا نمی گیرد و تبدیل به یک سئوکار نمی شود.

اگر قبلا با این دوره های تئوری آشنا شده باشید در آنها شرکت کرده باشید یقینا به این سوالات در ذهن رسیده اید .

اصلا آموزش خوبی در کشور وجود دارد ؟

اصلا سئوکار واقعی وجود دارد که بتوان از آن کار یاد گرفت ؟

اصلا سئوکارها می آیند و اسرار کار خودشان را به ما یاد بدهند ؟

بنابراین ما تصمیم گرفتیم در جهت رفع این مشکلات یک دوره کاملا کاربردی برگزار کنیم . این بار شرکت داده پردازان ایفانت با برند لرنو وب که از قدیمی های سئوی ایران است (البته قدیمی تر ها بیشتر با نام قبلی برند ,آمابک آشنا هستند) و با همکاری موسسه بزرگ پارسه اقدام به ارائه کلاس های آموزشی سئو با کاربردی ترین تکنیک های روز سئو کرده است.

این دوره های سئو بصورت خصوصی برگزار می گردند .

 فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و در مورد دوره ها مشاوره رایگان دریافت کنید .

نکته مهم: این دوره دارای پشتیبانی می باشند که در هیچ جای ایران همچین چیزی ارائه نمیشود .و این ویژگی این دوره ها را با سایر دوره های آموزشی متمایز می کند.

پس از پایان دوره یک کلمه متوسط از وبسایت شما یا وب سایت مشتری شما انتخاب می شود و شما به مدت 3 ماه از مشاوره های مدرس برخوردار خواهید بود تا این کلمه را به صفحه اول گوگل برسانید.

هزینه مشاوره سئو توسط مدرس هر ساعت 120 هزارتومان است که دانش آموختگان این دوره هفته ای نیم ساعت بصورت رایگان می توانند از آن استفاده کنند.

در حقیقت این دوره آموزشی تا شما را به یک سئوکار واقعی تبدیل نکند شما را رها نمی کند.

این دوره های سئو توسط محسن کریمی مدیر لرنو وب و مدیرعامل شرکت ایفانت تدریس می گردند.

 

آشنایی با مدرس

 

محسن کریمیمحسن کریمی مدیرعامل شرکت داده پردازان ایفانت است . فعالیت حرفه ای خود را در زمینه آی تی در سال 87 آغاز کرد.دارای مدرک کارشناسی آی تی می باشد.

اگر بتوان 10تا از حرفه ای ترین سئوکارهای را نام برد یقینا نام محسن کریمی در بین آنها می درخشد.

سالها تجربه عملی و عمری که ایشان صرف سئو و تکنیک های آن کرده او را تبدیل به یک سئوکار فوق حرفه ای کرده است.

برخی از فعالیتهای مدرس

 

مدیر سایت لرنو وب (مرجع آموزش سئو)

مدیر عامل شرکت ایفا نت

مدیر مجموعه سایتهای منتو

مدیر اولین مرکز مشاوره سئو

مدیر سئو موسسه پارسه

مدیر سئو شرکت transfer ruhi نروژ

مدیر سئو irananbookstore سوئد

مدیر سئو jamco ترکیه

و...

برای آشنایی بیشتر با مدرس می توانید به صفحه اینستگرام مدرس به آدرس @leoweb مراجعه کنید .

 

سرفصل ها بصورت خلاصه

فهرست دوره

 

 

هزینه ها و مدت زمان دوره به شرح زیر است .

قیمت دوره سئو

 آیا هزینه دوره ها بالاست ؟

خیر , این دوره که مجموعا 45 روز زمان می برد و سه ماه هم پشتیبانی پس از دوره دارد یک دوره ای است که برای شما خصوصی ارائه می شود و با ارائه تجربیات شما را دارای مهارت های حرفه ای در سئو می کند که می تواند درآمدهای بسیار بالایی برای شما به ارمغان آورد با یک حساب کتاب ساده می توان فهمید هزینه دوره چقدر مناسب و به صرفه است و شما پس از اتمام دوره البته با تلاش و پشت کار با این دانشی که یادگرفته اید می توانید صدها برابر این هزینه را بدست آورید .

افتخاری دیگر ...

امکان ارائه مدرک رسمی قابل ارائه به تمام ارگان ها و مراکز دولتی کشور

برای اولین بار در حوزه انفورماتیک در کشور به صورت کاملا اختیاری برای تمامی دانشجویان مرکز

 

پشتیبانی

 

 

 تصاویری از مجموعه و کلاسها

 مصاحبه بانک صادرات کلاس سئوی اخیر تهران نهمین سالگرد تاسیس ایفانت دوره اخیر اصفهان

پارسه و امکانات

 


برای مشاهده موسسه پارسه و یک گشت مجازی در این آموزشگاه روی عکس بالا کلیک کنید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره با شماره 28426144-021 داخلی 2 تماس بگیرید.

یا

 فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و در مورد دوره ها مشاوره رایگان دریافت کنید .

چطور ثبت نامم را قطعی کنم ؟

پس از هماهنگی های لازم و کسب اطلاعات کافی در مورد دوره می توانید با مراجعه به صفحه دوره در وب سایت اصلی شرکت ایفانت به آدرس زیر

با پرداخت یک بیعانه با مبلغ فقط 100هزارتومان ثبت نام خود را قطعی کنید .

شرکت ایفانت با دارا بودن نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن و لوگوی ساماندهی از وزارت ارشاد و قرارداد مستقیم با بانک صادرات پرداخت امن و راحتی را برای شما تضمین میکند .

جهت توضیح آموزش بهینه سازی سایت بروید

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو,سئو,seo, نویسنده : drervfddfw rwgtrhyrt بازدید : 138 تاريخ : چهارشنبه 7 اسفند 1398 ساعت: 20:30

معارفه معایب خرید کاندوم روش آنلاین

شناخت سایتهای دارای مجوز فروش کاندوم تاخیری در شهرستانها

انواع خرید کاندوم زنانه و مراکز خرید کاندوم

کاندوم زنانه غلافی برای جلوگیری از بارداری و بیماریهای جنسی است.این وسیله به شما در زمینه جلوگیری از بارداری های ناخواسته و بیماریهای مقاربتی مانند HIV جلوگیری می کند.این موضوع ایده خوبی است که شما به درکی برسید که چرا به عنوان یک زن به کاندوم زنانه احتیاج دارید.برخی از زنان ترجیح می دهند که خودشان از کاندوم زنانه استفاده کنند و این مسئولیت را خود به گردن بگیرند تا اینکه اسن موضوع را به آقایان واگذار کنند تا شاید رسک کمتری را برای بارداری های ناخواسته و بیماریهای جنسی متحمل شوند.اگر چه که کاندوم زنانه به راحتی کاندوم مردانه در دسترس نمی باشد و حتی قیمت آن اکثر اوقات گرانتر می باشد.شما می توانید معمولا این نوع از کاندوم را از طریق کلینیک های امور جنسی و مراکز مراقبت های بهداشتی تهیه نمایید.البته برخی از فروشگاه ها نیز این نوع کاندم (کاندوم زنانه) را برای فروش دارند و لی یکی از بهترین راه های خرید کاندوم زنانه استفاده از فروشگاه های آنلاین کاندوم می باشد.البته برای خرید اینترنتی انواع کاندوم معتبر بودن فروشگاه را به عنوان اولین موضوع در نظر بگیرید.

انواع کاندوم های زنانه که در دسترس است

کاندوم زنانه در 130 کشور جهان در دسترس قرار دارد.این نوع از کاندوم به عنوان نسل دوم کاندوم یا "FC2" شناخته می شود.کاندوم زنانه در کشور های مختلف یا نام های متفاوت فروخته می شود.برخی از این نامها عبارتند از :

Femidom - Dominique - Femy - Myfemy

- Protectiv - Elegance - Della and Care

جنسی که (FC1 (Female Condom 1 از آن شاخته شده بود پلی اورتان بود.ساخت کاندوم زنانه از این جنس یه دلایل معدودی باعث نارضایتی مردم و عدم خرید این محصول شد.اما (FC2 (Female Condom 2 که در حال حاظر برای خرید و استفاده در بازار وجود دارد با استفاده از لاتکسی به نام نترل ساخته شده است و جایگزین مناسبی برای FC1 بوده است.امروزه این محصول در طرح های متنوعی برای فروش در دسترس همگان قرار دارد.

میزان فروش کاندوم زنانه در کشورهای توسعه‌یافته اندک بوده، در حالی که در کشورهای در حال توسعه میزان فروش در حال افزایش است که به برنامه تنظیم خانواده و برنامه‌های مرتبط با بیماری ایدز مربوط می‌شود.تنها نوع کاندوم زنانه موجود در بازار به نام FC به فروش میرسد.غلافی از جنس پلی اورتان است که در هر انتهای خود حلقه ای قابل انعطاف دارد.حلقه باز کاندوم زنان بیرون واژن باقی می ماند و حلقه داخلی بسته و مثل دیافراگم زیر سمفیز قرار می گیرد.اثر کاندم زنانه در حفاظت از انتقال بیماری های جنسی نسبت به کاندوم مردانه کمتر است اما در هر حال کاندوم زنان نسبت به ویروس های ایدز ٬ سیتومگالوویروس و هپاتیت B غیر قابل نفوذ است . شانس جابجایی و لیز خوردن آن کمتر از کاندوم مردانه است (۳% در مقابل ۸-۳%) اما متاسفانه میزان حاملگی با آن بیشتر از کاندوم مردانه است.

نحوه کارکرد کاندوم زنانه

کاندوم زنانه به شکلی آزادانه درون واژن قرار میگیرد.طول کاندوم در حدود 17 سانتی متر است و با وجود این نوع کاندوم می توان از بارداری های ناخواسته و یا بیماریهای مقاربتی مانند HIV و STIS (عفونت های دستگاه تناسلی) جلوگیری کرد.کاندوم زنانه را می توان تا هشت ساعت قیل از رابطه جنسی نیز قرار داد و این موضوع دقیقا بر عکس کاندوم مردانه است که شما باید آن را دست قبل از برقراری رابطه استفاده نمایید.این موضوع که شما از چند ساعت قبل از رابطه میتوانید کاندوم را استفاده کنید باعث اطمینان خاطر شما و داشتن رایطه ای به دور از استرس می شود.

نحوه استفاده از کاندوم زنانهکاندوم زنانه,انواع کاندوم زنانه,کاندوم

بعد از خرید کاندوم زنانه شما مطمئنا می توانید نحوه استفاده از این محصول را درون جعبه پیدا کنید.چنان چه نتوانستید نحوه استفاده از کاندوم را درون جعبه پیدا کنید, میتوانید با صحبت با یک پزشک و یا مشاور سلامت جنسی از نحوه استفاده از کاندوم زنانه اطلاعات کسب کنید.در ادامه چند نکته مهم در ارتباط با استفاده از کاندوم زنانه آورده شده که دانشتن این نکات باعث می شود تا رابطه ای سالم تر و بدون استرس را تجربه کنید.

در ابتدا قبل از استفدا تاریخ انقضا کاندوم را بررسی نمایید تا از لحاظ مشکلی نداشته باشد.
سعی کنید کاندوم زنانه را به دقت و آهسته از بسته بندی خود خارج نمایید تا امکان آسیب دیدن کالا کمتر باشد. همچنین سعی کنید برای باز کردن بسته بندی از دندان و یا ناخن های بلند و اشیای که باعث آسیب زدن به کاندوم می شود استفاده نکنید.
سعی کنید در صورتی که نسبت به نحوه استفاده و قرار دادن کاندوم آگاهی ندارید از روی کاتالوگ موجود درون جعبه استفاده نمایید و در صورت نبودن راهنما از مشورت یک پزشک یا مشاور استفاده نمایید.
از هر کاندوم زنانه برای یک مرتبه استفاده نمایید.


نکته : به یاد داشته باشید استفاده همزمان از کاندوم زنانه و مردانه در یک رابطه تنها باعث پارگی کاندوم ها و به وجود آمدن یک رابطه جنسی پر خطر می شود.

اگر کاندوم زنانه پاره شود چه باید کرد؟

هرچند که بسیار بعید است که در حین رابطه کاندوم زنانه پاره شود مخصوصا اگر در باز کردن بسته بندی و نحوه استفاده آن مانند دستورالعمل کاتالوگ عمل کرده باشد.با این حال در مواردی کم کاندم زنانه نیز مانند کاندوم مردانه امکان پاره شدن دارد.برخی از دلایل پاره شدن کاندوم می تواند : وجود پارگی در کاندوم از قبل از باز شدن بسته بندی, نحوه قرار دان و استفاده اشتباه از کاندوم, تمام شدن تاریخ انقضای کاندو و فاسد بودن آنخطری که بعد از پاره شدن کاندوم زنانه وجود دارد احتمال ابتلا به بیماریهای عفونی و یا بارداری ناخواسته می باشد.

در صورت پاره شدن کاندوم بهتر است با استفاده از آزمایشات مخصوص از سلامت جنسی خود مطمئن شوید.شما می توانید این آزمایش را حدودا 10 روز بعد از رابطه انجام دهید.بهتر است که آزمایشات را 3 ماه بعد نیز دوباره انجام دهید و از نتایج آن آگاه شوید.این موضوع به این دلیل است که بیماریهای عفونی دستگاه تناسلی در فاصله های زمانی مختلف علائم خود را بروز میدهند.

برای خرید اینترنتی کاندوم به فروشگاه کاندوم مراجعه کنید .

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : خرید کاندوم,فروش کاندوم,کاندوم, نویسنده : drervfddfw rwgtrhyrt بازدید : 172 تاريخ : چهارشنبه 25 ارديبهشت 1398 ساعت: 19:25

یادگیری انواع  مشخص کردن قیمت مشاوره سئو با قیمت مناسب

 یک مرکز مشاوره حرفه ای در زمینه سئو یا همان اصطلاحا بهینه سازی سایت است که توسط سایت لابراسئو و پشتیبانی شرکت داده پردازان ایفانت راه اندازی شده است.

سایت لابراسئو از قدیمی های سئوی ایران است که پس از مدتها غیرفعال بودن دوباره با قدرت بیشتر فعال گردیده است.

مشاوره سئو

 

استفاده از خدمات این مرکز مشاوره بسیار راحت است .

کافی است با شماره 02128426144 داخلی 2 تماس بگیرید و یک زمان برای مشاوره تعیین کنید .

سپس پس از پرداخت هزینه محاسبه شده مشاوره بر اساس زمان و خدمات مورد نیاز خودتان می توانید مستقیما شماره مشاور را دریافت کرده و از مشاوره حرفه ای با خدمات سئو برخوردار شوید .

 

حال هزینه این خدمات چقدر است ؟

این خدمات که شامل گفتگوی مشاوره ای + خدمات فنی هم می گردد معمولا از ساعتی 150 هزار تومان شروع می شود .

آیا خدماتی که دریافت میکنید با کیفیت است ؟

کافی است تماس بگیرید. اگر یک مشاوره حرفه ای وکاربردی را دریافت نکردید یا احساس کردید مشاور پاسخ های عملی نمیدهد یا در سئو کم تجربه است هزینه تماس شما را برمیگردانیم.

چه مزایایی دریافت می کنید ؟

  شما قبل از هر کاری در سئو نیاز به مشاوره دارید و اگردر شروع کار به مشاور خوب مراجعه کنید در بسیاری از هزینه ها صرفه جویی کرده و درگیر اشتباهات رایج نمی شوید .

عدم نیاز به حضور و امکانارتباط در هر زمان و هر مکان باعث می شود در لحظات بحرانی به راحتیاز خدمات مشاوره استفاده کرده واز آسیب ها جلوگیری کنید .

چه کسی مشاوره می دهد ؟

محسن کریمی مدیر لابراسئو

مدیر عامل شرکت داده پردازان ایفانت

مدیر مجموعه سایتهای منتو

مجری بیش از 100 پروژه سئو

دارای بیش از 9 سال تجربه در سئو

 

نظرات دیگران در مورد ما چیست ؟

گزینه موسسه پارسه : در طی این سه سالی که با شما کار میکنیم مشورت های شما همیشه باعث پیشرفت ما شده است .

گزینه سایت سیویل دو: مشورت با شما تحول بزرگی دربرنامه های کاری ما ایجاد کرد .از شما سپاسگذاریم .

گزینه شرکت جامکو : تخصصی ترین مشاوره ها نه تنها در سئو بلکه در سایر زمینه های آی تی را فقط از شما دریافت کردیم .

گزینه فوم جاجرود : با مشورت های شما توانستیم به صفحه اول گوگل در کلمات دلخواهمان برسیم .

 و ...

چرا این مرکز مشاوره به وجود آمد ؟

مدت ها بود در حرفه ی سئو در این 9 سالی که در این زمینه کار میکردیم احساس می کردم یک خدمات خاصی در سئو برای کاربران نیاز هست که متاسفانه به صورت جدی وجود ندارد و جای خالی آن به شدت احساس می شود.

و آن مرکز مشاوره سئو است.

خب اساسا اکثر کاربرانی که با این موضوع به نحوی آشنایی داشته باشند می دانند سئوکارهای واقعی در ایران بسیار اندک هستند و در حال حاضر سفارش جدیدی هم دریافت نمی کنند. چون قراردادهای خوب خود را دارند و نیازی به کار جدید ندارند و مهم تر از آن وقت کار جدید را هم ندارند.

اگر با آنها تماس بگیرید به هر نحوی سفارش شما را بهانه هایی مثل سی ام اس نبودن , داشتن ایرادات کلی و ... رد می کنند.

درهمین حین سئوکاران دروغین پدیدار شدند. کسانی که تازه چندماه است با مفهوم سئو آشنا شدن که متاسفانه با پیشنهاد قیمت های مضحک اقدام به دریافت سفارش سئو می کنند و پس از مدتی پول شما را هدر میدهند و حتی یک ذره هم به سئوی شما کمک نمی کنند چون اصلا نمی دانند سئو چطور انجام می شود.

در اینجا پولی که از شما هدر میرود شاید به اندازه زمانی که از شما هدر می رود مهم نباشد. این سئوکار دروغین چند ماه از وقت شما را در یک کسب و کار می سوزاند.

خب بعد چه اتفاقی می افتد کسب و کارها متوجه می شوند سئو را باید خودشان انجام دهند . پس مدیر کسب و کار یا شخصا شروع می کند یا به واحد آی تی خود این کار را می سپارد .

با پرداخت هزینه های بسیار و آزمون خطاهای زیاد پیشرفت کمی هم میکنند که به هرحال بهتر از سپردن کار به یک سئوکار دروغین است.

حال در این راه با مشکلات فروانی هم روبرو می شود و دقیقا نمی داند چه باید بکند. چون اساسا سئو مفهوم پیچیده ای است و تشخیص راه حل بعضی موقع ها بسیار سخت می شود.

پس باید از یک سئوکارحرفه ای مشورت بگیرد. بنابراین هم اینجاست که یک مرکز مشاوره سئوی خوب می تواند پاسخ بسیاری از سوالات شما را بدهد و شما را راهنمایی کند.

اگر در مورد خدمات مشاوره ای سوالی دارید از این بخش ارسال کنید تا پاسخ دهیم .

جهت شناخت https://labraseo.com/services/seo/%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%87-%D8%B3%D8%A6%D9%88 رجوع کنید

 

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : مشاوره سئو,seo,سئو, نویسنده : drervfddfw rwgtrhyrt بازدید : 219 تاريخ : يکشنبه 23 ارديبهشت 1397 ساعت: 19:15

یادگیری انواع  مشخص کردن قیمت مشاوره سئو با قیمت مناسب

 یک مرکز مشاوره حرفه ای در زمینه سئو یا همان اصطلاحا بهینه سازی سایت است که توسط سایت لابراسئو و پشتیبانی شرکت داده پردازان ایفانت راه اندازی شده است.

سایت لابراسئو از قدیمی های سئوی ایران است که پس از مدتها غیرفعال بودن دوباره با قدرت بیشتر فعال گردیده است.

مشاوره سئو

 

استفاده از خدمات این مرکز مشاوره بسیار راحت است .

کافی است با شماره 02128426144 داخلی 2 تماس بگیرید و یک زمان برای مشاوره تعیین کنید .

سپس پس از پرداخت هزینه محاسبه شده مشاوره بر اساس زمان و خدمات مورد نیاز خودتان می توانید مستقیما شماره مشاور را دریافت کرده و از مشاوره حرفه ای با خدمات سئو برخوردار شوید .

 

حال هزینه این خدمات چقدر است ؟

این خدمات که شامل گفتگوی مشاوره ای + خدمات فنی هم می گردد معمولا از ساعتی 150 هزار تومان شروع می شود .

آیا خدماتی که دریافت میکنید با کیفیت است ؟

کافی است تماس بگیرید. اگر یک مشاوره حرفه ای وکاربردی را دریافت نکردید یا احساس کردید مشاور پاسخ های عملی نمیدهد یا در سئو کم تجربه است هزینه تماس شما را برمیگردانیم.

چه مزایایی دریافت می کنید ؟

  شما قبل از هر کاری در سئو نیاز به مشاوره دارید و اگردر شروع کار به مشاور خوب مراجعه کنید در بسیاری از هزینه ها صرفه جویی کرده و درگیر اشتباهات رایج نمی شوید .

عدم نیاز به حضور و امکانارتباط در هر زمان و هر مکان باعث می شود در لحظات بحرانی به راحتیاز خدمات مشاوره استفاده کرده واز آسیب ها جلوگیری کنید .

چه کسی مشاوره می دهد ؟

محسن کریمی مدیر لابراسئو

مدیر عامل شرکت داده پردازان ایفانت

مدیر مجموعه سایتهای منتو

مجری بیش از 100 پروژه سئو

دارای بیش از 9 سال تجربه در سئو

 

نظرات دیگران در مورد ما چیست ؟

گزینه موسسه پارسه : در طی این سه سالی که با شما کار میکنیم مشورت های شما همیشه باعث پیشرفت ما شده است .

گزینه سایت سیویل دو: مشورت با شما تحول بزرگی دربرنامه های کاری ما ایجاد کرد .از شما سپاسگذاریم .

گزینه شرکت جامکو : تخصصی ترین مشاوره ها نه تنها در سئو بلکه در سایر زمینه های آی تی را فقط از شما دریافت کردیم .

گزینه فوم جاجرود : با مشورت های شما توانستیم به صفحه اول گوگل در کلمات دلخواهمان برسیم .

 و ...

چرا این مرکز مشاوره به وجود آمد ؟

مدت ها بود در حرفه ی سئو در این 9 سالی که در این زمینه کار میکردیم احساس می کردم یک خدمات خاصی در سئو برای کاربران نیاز هست که متاسفانه به صورت جدی وجود ندارد و جای خالی آن به شدت احساس می شود.

و آن مرکز مشاوره سئو است.

خب اساسا اکثر کاربرانی که با این موضوع به نحوی آشنایی داشته باشند می دانند سئوکارهای واقعی در ایران بسیار اندک هستند و در حال حاضر سفارش جدیدی هم دریافت نمی کنند. چون قراردادهای خوب خود را دارند و نیازی به کار جدید ندارند و مهم تر از آن وقت کار جدید را هم ندارند.

اگر با آنها تماس بگیرید به هر نحوی سفارش شما را بهانه هایی مثل سی ام اس نبودن , داشتن ایرادات کلی و ... رد می کنند.

درهمین حین سئوکاران دروغین پدیدار شدند. کسانی که تازه چندماه است با مفهوم سئو آشنا شدن که متاسفانه با پیشنهاد قیمت های مضحک اقدام به دریافت سفارش سئو می کنند و پس از مدتی پول شما را هدر میدهند و حتی یک ذره هم به سئوی شما کمک نمی کنند چون اصلا نمی دانند سئو چطور انجام می شود.

در اینجا پولی که از شما هدر میرود شاید به اندازه زمانی که از شما هدر می رود مهم نباشد. این سئوکار دروغین چند ماه از وقت شما را در یک کسب و کار می سوزاند.

خب بعد چه اتفاقی می افتد کسب و کارها متوجه می شوند سئو را باید خودشان انجام دهند . پس مدیر کسب و کار یا شخصا شروع می کند یا به واحد آی تی خود این کار را می سپارد .

با پرداخت هزینه های بسیار و آزمون خطاهای زیاد پیشرفت کمی هم میکنند که به هرحال بهتر از سپردن کار به یک سئوکار دروغین است.

حال در این راه با مشکلات فروانی هم روبرو می شود و دقیقا نمی داند چه باید بکند. چون اساسا سئو مفهوم پیچیده ای است و تشخیص راه حل بعضی موقع ها بسیار سخت می شود.

پس باید از یک سئوکارحرفه ای مشورت بگیرد. بنابراین هم اینجاست که یک مرکز مشاوره سئوی خوب می تواند پاسخ بسیاری از سوالات شما را بدهد و شما را راهنمایی کند.

اگر در مورد خدمات مشاوره ای سوالی دارید از این بخش ارسال کنید تا پاسخ دهیم .

جهت شناخت https://labraseo.com/services/seo/%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%87-%D8%B3%D8%A6%D9%88 رجوع کنید

 

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : مشاوره سئو,seo,سئو, نویسنده : drervfddfw rwgtrhyrt بازدید : 188 تاريخ : يکشنبه 23 ارديبهشت 1397 ساعت: 19:08

آموزش تعمیرات موبایل و آموزش تعمیرات لپ تاپ در آذربایجان غربی ارومیه

دوره های حرفه ای آموزش تعمیرات موبایل ، آموزش تعمیرات لپ تاپ،آموزش تعمیرات کامپیوتر،آموزش تعمیرات تبلت،آموزش تعمیرات تلفن همراه و اپل، برای اولین بار توسط بزرگترین آموزشگاه آموزش های شبکه و تعمیرات پارسه در آذربایجان غربی و شهرهای ارومیه, خوی, بوکان, مهاباد, میاندوآب, سلماس, ماکو و شهرهای دیگر استان آذربایجان غربی برگزار می شود  .

آموزش تعمیرات موبایل و لپ تاپ دراستان مرکزی اراک
 معرفی موسسه پارسه

انستیتو انفورماتیک پارسه در سال 88 با اخذ مجوز رسمی به شماره (27689) تاسیس گردید با هدف ارتقای سطح علمی و کیفی تعمیرات فوق تخصصی سخت افزار کامپیوتر و لپ تاپ در ایران شروع به فعالیت نمود.
در راستای رسیدن به این هدف بستر های سخت افزاری و تجهیزات مدرن مورد نیاز را تهیه و در کارگاه های مرکز مستقر نموده است و هیات علمی متناسب و فرهیخته که بهترین تعمیرکاران ایران به شمار می روند را جذب نموده و به  تحقیق در راستای بدست آوردن راهکار نوین تعمیرات تجهیزات الکترونیکی و همچنین انتقال دست آورد ها به متقاضیان اقدام نموده است.

چشم انداز (vision)
این  موسسه در راستای چشم انداز کلی تدوین شده تلاش می نماید با توسعه کمی و کیفی  خدمات خود، بتواند بستری مناسب و مورد اعتماد جهت ارائه تجهیزات تخصصی تست و تعمیر لپ تاپ ،ارائه خدمات تعمیر و بازیابی اطلاعات و آموزش فوق تخصصی تعمیرات سخت افزار در عالیترین سطح کیفی در کشور را به عموم هم میهنان فراهم آورد.

ماموریت (mission):
نظارت و کنترل کیفی و کمی بر فعالیت شعب ،افزایش شعب در سطح کشور ، اطلاع رسانی به عموم هم میهنان و بکارگیری ابزار های نوین فناوری اطلاعات و ارتباطات از جمله مهم ترین ماموریت های این واحد به شمار میرود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی آموزش تعمیرات موبایل و آموزش تعمیرات لپ تاپ در سایت پارسه مراجعه کنید.


توضیحاتی در مورد آذربایجان غربی

استان آذربایجان غربی

استان آذربایجان غربی یکی از مناطق کوهستانی کشور است و توپوگرافی متنوع و گسترده‌ای دارد. بر اساس ساختار طبیعی استان، اکوسیستمهای ویژه‌ای از ترکیب گیاهان در سطوح مختلف پوشش گیاهی در سطوح مختلف توپوگرافی به وجود آمده‌است که اهم آن‌ها به شکل جنگلها و مراتع خودنمایی می‌کنند.ترک‌های آذربایجانی و کردها از گروه‌های عمده این استان به شمار میروند

کردها در بخش‌های مرتفع غربی و جنوبی استان نشیمن دارند و متقابلاً ترک‌های آذری در دشت‌های پیرامون دریاچه ارومیه و بخشی نیز در دشت‌های شمال و جنوب شرقی استان، سکونت دارند. همچنین اقلیت‌های آشوری و ارمنی هم در استان ساکن هستند.


در یک نظرسنجی که شرکت پژوهشگران خبره پارس به سفارش شورای فرهنگ عمومی در سال ۱۳۸۹ انجام داد و بر اساس یک بررسی میدانی و یک جامعه آماری از میان ساکنان ۲۸۸ شهر و حدود ۱۴۰۰ روستای سراسر ایران بود، درصد اقوامی که در این نظرسنجی نمونه‌گیری شد در استان آذربایجان غربی ۷۶٫۲٪ ترک، ۲۱٫۷ کرد، ۰٫۸٪ فارس، ۱٫۱٪ سایر اقوام و ۰٫۳٪ بدون‌جواب بود. جزئیات به شرح زیر بود:

۷۶٫۲٪ ترک (که ۶۷٪ از مردان استان و ۸۴٫۷٪ از زنان استان، ۸۲٫۵٪ از شهرنشینان استان و ۶۶٫۴٪ از روستانشینان استان، ۷۳٪ از جمعیت زیردیپلم استان و ۸۰٫۳٪ از دیپلمه‌های استان و ۸۲٫۶ از جمعیت بالای دیپلم استان را تشکیل می‌دادند)
۲۱٫۷ کرد (که ۳۰٫۵٪ از مردان و ۱۳٫۴٪ از زنان استان، ۱۵٫۴٪ از شهرنشینان و ۳۱٫۲٪ از روستانشینان استان، ۲۶٪ از جمعیت زیردیپلم و ۱۶٫۱٪ از دیپلمه‌ها و ۱۲٫۸٪ از جمعیت بالای دیپلم استان را تشکیل می‌دادند)


 ۰٫۸٪ فارس (که ۰٫۳٪ از مردان و ۱٪ از زنان استان، ۱٫۳٪ از شهرنشینان و ۰٪ از روستانشینان استان، ۰٪ از جمعیت زیردیپلم و ۱٫۵٪ از دیپلمه‌ها و ۲٫۸٪ از جمعیت بالای دیپلم استان را تشکیل می‌دادند)


۱٫۱٪ سایر اقوام (که ۱. ٫۶٪ از مردان و ۱٪ از زنان استان، ۰٫۳٪ از شهرنشینان استان و ۲٫۴٪ از روستانشینان استان، ۱٪ از جمعیت زیردیپلم و ۲٫۲٪ از دیپلمه‌ها و ۰٪ از جمعیت بالای دیپلم استان را تشکیل می‌دادند) و ۰٫۳٪ بدون‌جواب (که ۰٫۶٪ از مردان، ۰٫۵٪ از شهرنشینان، و ۱٫۸٪ از جمعیت بالای دیپلم استان را تشکیل می‌دادند)


استان آذربایجان غربی در شمال‌غربی ایران قرار دارد و از شمال به جمهوری آذربایجان و ترکیه، از مغرب به کشورهای ترکیه و عراق، از شرق به استان آذربایجان شرقی و استان زنجان و از جنوب به استان کردستان محدود است. مساحت استان برابر ۳۷٫۰۵۹ کیلومتر مربع است که سیزدهمین استان بزرگ کشور محسوب می‌شود و ۲٫۲۵ درصد مساحت کل کشور را تشکیل می‌دهد.

جمعیت استان آذربایجان غربی طبق سرشماری سال ۱۳۸۵، ۲٬۸۷۳٬۴۵۹ نفر است که ۴٫۰۸ درصد جمعیت کل کشور را در خود جای داده‌است و از این لحاظ هشتمین استان پرجمعیت کشور به‌شمار می‌آید.

مقالات پارسه

 تاکنون به این موضوع فکر کرده‌اید که اگر صفحه‌ نمایش لپ‌تاپ کنونی شما نیز لمسی بود چه میزان کار با آن راحت‌تر بود؟ همانند تبلت‌ها که یکی از مزیت‌های آن‌ها صفحه نمایش لمسی آن‌هاست.

هم‌اکنون با استفاده از AirBar این رویا محقق شده است و شما می‌توانید صفحه نمایش هر لپ‌تاپ یا رایانه‌ای را به یک صفحه نمایش لمسی تبدیل کنید، AirBar ساخت شرکت Neonode بوده و یک نوار باریک است که از طریق USB به لپ‌تاپ متصل شده و در پایین صفحه نمایش قرار می‌گیرد.

پس از اتصال، صفحه‌ نمایش شما تحت یک محدوده‌ی نوری نامرئی قرار می‌گیرد  که توسط شرکت سازنده فناوری zForce AIR نام گرفته است، پس از اتصال AirBar، می‌توان حتی با دستکش، قلم الکترونیکی، قلم‌‌مو و نظایر آن‌ها نیز با صفحه نمایش کار کرد.

 کافی است AirBar را وصل کنید و صفحه نمایش را لمس کنید. نیاز به هیچ‌گونه نرم‌افزار اضافی نیست. حال حاضر این قطعه، با ویندوزهای 7، 8 و 10 و همچنین کروم‌بوک سازگار است.

Neonode در حال کار بر روی سازگاری AirBar با لپ‌تاپ‌های اپل است.در حال حاضر می‌توان AirBar را از سایت سازنده با قیمت 49 دلار پیش‌سفارش داد.

خدمات ما آموزش تعمیرات لپ تاپ در آذربایجان غربی می باشد .



نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : drervfddfw rwgtrhyrt بازدید : 224 تاريخ : دوشنبه 30 بهمن 1396 ساعت: 15:23